Bild

Första målardagen

Första målardagen

Första gruppen som började målas i måndags. Blev inte så mycket gjort som jag hoppades, men jag experimenterade en hel del med de blå nyanserna och känner att jag behöver gå upp från tre till fyra för en bättre highlight. Jag har även börjat lära mig att använda GWs Agrellan Earth. En mjuk ”pasta” som bildar sprickor när den torkar.

Denna vecka har ni även chansen att påverka hur min armé kommer att se ut! Jag har inte kunnat bestämma mig för hur jag ska måla ögonen (linserna?) på rustningarna och lämnar detta till er läsare.

Kommentera

